Sunday, March 05, 2006

APA DAH JADI?

Whats going on here? Apa dah jadi? Gue macam tak percaya. Adakah ini satu realiti ataupun satu fantasi. Gubra diluluskan tanpa satu adegan ataupun shot yang disunting dan dapat rating 'U'! Jins Shamsudin takde dalam Panelist Censorboard ke? Ghost Whisperer akan ditayangkan di 8TV! Perkara sebegini tidak pernah terjadi di Malaysia. Adakah kita akan menonton bontot yang pertama didalam filem Malaysia? Adakah kita akan menonton Pembisik Hantu di kaca TV? Ini merupakan sesuatu yang baru dalam dunia perfileman dan penyiaran Malaysia. Harap-harap ia bukan mimpi semata-mata. Kita tunggulah nanti.
Dan satu lagi yang gue tak percaya ialah Sway terkeluar dari American Idol! Camne ni? But then again, American memang takde taste. Dan 'Camne Ni', sejak bila gue tengok American Idol? Gue tak minat Sway tapi kepala botaknya mengingatkan gue kepada tukang kunci yang ada anak comel dalam cerita Crash.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home